poniedziałek, 31 sierpnia 2015

HUGO ORZEZWIAJACY APARETIF

HUGO-

ORZEZWIAJACY  

APARETIF



 Hej Dziewczyny!! Dzisiaj mam dla was propozycje na lekki, orzezwiajacy aparetif! Chcialam sie z wami podzielic tym pomyslem, poniewaz ja go uwielbiam, naprawde! Dla tych, ktorzy lubia cos wymyslac, czyms zaskoczyc na domowce, albo w upalny dzien siedziec na tarasie I po prostu sie nim rozkoszowac!

Moje tematy na naszym blogu beda skoncentrowane wlasnie na jakichs roznych pomyslach ,cos lekkiego do picia jak likiery czy koktajle. Dlatego mam nadzieje, ze wam sie spodoba, jesli tak zostawcie komentarz, podzielcie sie swoimi pomyslami I dajcie znac jak nasz blog wam sie podoba, wasze zdanie bedzie dla nas wazne!! (:

Moje Kochane ''HUGO'' to slodki aparetif , ktory swietnie pasuje I do kolacji , na orzezwienie I na impreze ;) a do tego prosty I szybki sposob, jak go zrobic. Super polaczenie, co nie?? Mozna go serwowac z alkoholem albo I bez!


''HUGO''

1. 3 cl syropu z czarnego bzu
2. 2 cwiartki limonki
3. 2-3 listki miety
4. 12 cl sektu wytrawnego / (lub Sprite,jezeli chcecie bez alkoholu)
5. lod













Do tego trunku wybieramy kieliszek do bialego wina.
 Teraz dodajemy syrop, nastepnie wyciskamy I wrzucamy limonki, 2-3 listki miety, pamietajmy, do doskonalego efektu otrzymania swiezosci miety, powinnismy te listki potrzec w palcach. Po tym dodajemy kilka kostek lodu I to wszystko zalewamy sektem. Wersja bez alkoholu, zalewamy Spritem zamiast sektem.







Osobiscie uwielbiam Hugo w dwoch wersjach , ale powiedzmy sobie szczerze, nie bedziemy wybierac alkoholu w upalne dni przy temperaturze 30 stopni (: dlatego ja upijam sie slodka bezalkoholowa wersja tego cuda!








Moja rada, dla tych, ktorzy za bardzo slodkich trunkow nie pija do bezalkoholowej wersji dodac 2 cl sody I 2 cl soku z limonki. Wtedy nie bedzie az tak slodki. Kwestia smaku :)


Mam nadzieje, ze spodoba wam sie moja propozycja. Polecam!!
Dajcie znac, jak wam sie podobalo :)
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz